آموزش رایگان تبلیغ نویسی
آموزش رایگان تبلیغ نویسی یکی از زیر شاخه های تولید محتوا می باشد که موجب می شود شما برند و خدمات خود را به خوبی به مشتریان تان معرفی نمایید.
تبلیغ نویسی چیست؟
به معنای ساده تر می توان کپی رایتینگ و یا تیلیغ نویسی را مانند فردی دانست که برای معرفی محصول تان در فروشگاه ها کار می کند و به مشتریان ویژگی ها و مشخصات خدمات و محصولات تان را معرفی می نماید.
فراموش نکنید که بخش عظمی از فروش را نحوه بازاریابی و معرفی و پرزنت خودتان و محصول تان تشکیل می دهد. پس اهمیت آموزش تبلیغ نویسی در کسب موفقیت بسیار زیاد می باشد.
آموزش تبلیغ نویسی برای سایت
{لینک دانلود ویدئو در پایین صفحه}
تبلیغ نویسی چیست؟
تبلیغ نویسی بخشی از محتوای شما را تشکیل می دهد که به معرفی محصول، خدمات و یا برندیگ تان می پردازید و به کمک جملاتی اثربخش و موثر مخاطب را به سوی هدف بیزینسی خود سوق می دهید.
تبلیغ نویسی برای کدام بخش های سایت استفاده می شود؟
محتوای تبلیغاتی را می توانید در بخش های مختلفی از سایت استفاده نمایید، مانند لندینگ پیج، اسلایدرها، صفحه محصول و یا حتی در ایمیل مارکتینگ نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
انواع تبلیغ نویسی
تبلیغ نویسی معمولاً به دو صورت مستقیم و برندسازی انجام می شود.
در روش برندسازی، بدون معرفی کالا و یا خدمات، فقط برند خود را بزرگ و قدرتمند نشان می دهید. اما در روش تبلیغات مستقیم، تارگت کاری شما، فروش محصولات و خدمات تان می باشد. پس با نوشتن متنی تاثیرگذار و تبلیغاتی کاربر را به خرید، تماس و یا … تشویق می کنید.
مهم ترین اصل در تبلیغ نویسی
برای این منظور باید دقت کنید که به معرفی مزایای کالا و خدمات خود بپردازید و از معرفی ویژگی های محصولتان خودداری نمایید.
به عنوان مثال، شما پکیج آموزشی می فروشید. برای بخش کپی رایتینگ محصول تان، باید به معرفی مزایای آن بپردازید. مثلا داشتن 20 ساعت آموزش، مزیت رقابتی محسوب نمی شود و جزء ویژگی های پکیج شما به شمار می رود. اما اگر بالای 100 ساعت آکوزش در پکیج شما وجود دارد؛ می توانید به عنوان مزیت دوره خود یاد کنید.
یا داشتن پشتیبانی جزء ویژگی های اصلی هر محصولی می باشد اما اگر دارای پشتییانی مادام العمر و آپدیت همیشگی است؛ می توانید به عنوان مزیت در تبلیغ نویسی خود یاد نمایید.
تبلیغ نویسی در وب
برای آموزش تبلیغ نویسی باید نکاتی را رعایت نمایید تا تبلیغ نویسی اثر بخش باشد.
- درک درست از محصولات
- نحوه توصیف محصول
- عنوان نویسی
- متقاعد سازی
درک درست از محصولات
برای آن که بتوانید در تبلیغ نویسی موفق شوید؛ باید درک درستی از تبلیغات و یا خدماتی که ارائه می شود؛ داشته باشید. پس به فردی که قرار است بخش کپی رایتینگ کسب و کار شما را به عهده بگیرد؛ توضیحات دقیقی از محصول و خدمات خود بازگو نمایید تا بتواند اثرگذار ترین نوع تبلیغ نویسی و برندینگ را برای محصول شما انجام دهد.
نحوه توصیف محصول
در آموزش تبلیغ نویسی یکی دیگر از ارکان مهم، نحوه توصیف محصولات می باشد که باید ترفندها و نکات مهم در توصیف محصول را یاد بگیرید. در معرفی محصول باید پاسخ این سوالات را به مشتری بدهید.
- وجه تمایز و مزیت رقابتی این محصول با سایر محصولات و رقبا در چیست؟
- چرا باید این محصول را بخرند؟
- خرید این محصول چه مشکلی را از مشتری حل می کند؟
عنوان نویسی
بعد از آنکه با شناخت مشکلات کاربران مزیت رقابتی محصول خود را بیان کردید؛ برای آن که بتوانید در بین سایر رقبا نرخ کلیک بیشتری را دریافت کرده و مخاطب وارد صفحه شما شود؛ باید عنوانی جذاب و کاربر پسند بنویسید.
همچنین عنوان باید حس فوریت را در کاربر بیدار نماید تا احساس کند در صورت عدم خرید و یا عدم مطالعه اطلاعات محصول شما، ممکن است چیزی را از دست دهد.
متقاعد سازی
موضوعی که در آموزش تبلیغ نویسی باید دقت کنید، قدرت متقاعد سازی مخاطب می باشد. بعنی باید متن تبلیغاتی شما به گونه ای به نگارش درآید که بتوانید کاربر را برای خرید و یا استفاده از خدمات تان مُجاب نمایید.
نحوه پیاده سازی کال تو اکشن در تبلیغ نویسی
بعد از آنکه محتوای تبلیغاتی خود را به نگارش درآوردید؛ باید کال تو اکشن و یا دعوت کاربر را به همراه داشته باشید. به این معنا که کاربران را به انجام کاری که هدف شما است؛ تشویق نمایید.
به عنوان مثال می توانید با رائده پیشنهادی ویژه او را به سمت خرید سوق دهید. مثلا با خرید این محصول، کالا رایگان دریافت نمایید. یا در اولین خرید خود، 60 درصد تخفیف شامل حال شما می شود. دقت کنید که محدودیت زمانی برای این اقدامات قائل شوید.
یکی دیگر از شیوه ها، ارائه خدمات رایگان می باشد. به عنوان مثال با خرید این محصول آموزش رایگان آن را دریافت نمایید و یا قرار دادن ارسال رایگان به سراسر کشور و.. می تواند جزء اقداماتی باشد که کاربران را تشویق به خرید نماید.
همچنین تعداد کم محصول نیز مخاطبان را ترغیب می کند. به عنوان نمونه اگر فروش کیف دارید؛ هنگامی که موجودی تان رو به کاهش بود؛ اعلام کنید که فقط 2 عدد باقی مانده است. اینگونه مخاطبان را برای خرید تشویق می نمایید.
دانلود رایگان ویدئو تبلیغ نویسی برای سایت
سخن آخر
در این مقاله به نکاتی مهم در رابطه با آموزش رایگان تبلیغ نویسی و شیوه های اجرایی آن پرداختیم تا با یادگیری تولید محتوا و سپس کپی رایتینگ بتوانید خدمات و محصولات خود را به بهترین شکل معرفی کرده و کاربران جذب نمایید. تبلیغ نویسی در محتوا به نوعی تبلیغ رایگان محصول شماست.
اولین گام برای تبلیغ نویسی،آموزش تولید محتوای متنی می باشد که می توایند از آموزش های خانوم سین استفاده کرده و تبدیل به محتوا نویس و تبلیغ نویس شده و کسب درآمد کنید.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
محتوای هاب چیست؟
مشاور سئو چیست؟
کد ga چیست؟
دامنه چیست؟
منشن چیست؟
ریدیزاین سایت چیست؟
6 نظر
دیدگاهتان را ثبت کنید
سلام
ممنون از توضیحات تون واقعا عالی و کاربردی بود برا تو آرزو موفقیت بیشتر میکنم.
سلام. خوشحالیم مقاله آموزش رایگان تبلیغ نویسی براتون کاربردی بوده
درآمد تبلیغ نویسی چطور هست؟
درآمد تبلیغ نویسی بستگی به تلاش و پشتکار شما داره و متغیره
سلام خسته نباشید
عکس مربوط به این مقاله مشاهده نمیشه
منظورم در بخش آرشیو مقالات هست
سلام. خداقوت. عکس نمایش داده میشه