آموزش سئو سایت فروشگاهی
آموزش سئو سایت فروشگاهی یا سئو فروشگاهی بزرگترین دغدغه و نگرانی افرادی است که به تازگی وارد حوزه سئو شده اند. زیرا سخت ترین نوع سئو سایت، سئو فروشگاهی می باشد. به همین دلیل در این مقاله به آموزش کامل و جامع سئو سایت فروشگاهی و بررسی نکات مهم آن می پردازیم که می تواند به عنوان یک راهنمای دقیق و اصولی برای سئو سایت های فروشگاهی در نظر گرفته شود؛ پس اگر شما نیز صاحب یک وبسایت فروشگاهی هستید حتما تا انتها با ما همراه باشید.
آموزش رایگان سئو سایت فروشگاهی
زمان آموزش: 1ساعت
مطالب ارائه: تحقیق کلمه کلیدی برای سایت فروشگاهی، سئو دسته بندی، سئو محصول
سئو وبسایت های فروشگاهی
همانطور که می دانیم و در مقالات و مطالب متعددی آموختیم سئو و بهینه سازی سایت دارای دو بخش مهم است، سئوی داخلی و سئوی خارجی سایت که هر مجموعه عملیات مختلفی دارد، سئوی داخلی شامل تمام عملیات و اقدام هایی است که در داخل سایت انجام می دهیم تا وبسایت ما از نظر سئو و پارامترهای سئو بهینه شود، همچنین سئو خارجی سایت نیز تمام اقداماتی است که در خارج از سایت و با هدف بهبود سایت برای کاربران و سپس برای موتورهای جستجو انجام می دهیم و برای درست انجام دادن آن ها نیاز است دقت کنیم تا طبیعی رفتار کنیم؛ زیرا در غیر این صورت توسط ربات های گوگل جریمه می شویم.
در هر پروژه ای قبل از آنکه به سراغ سئو خارجی سایت برویم بهتر است سئو داخلی را به صورت کامل و به درستی انجام دهیم و پارامترهای مهم را در آن عملی کنیم آنگاه می توانیم در ادامه به صورت برنامه ریزی شده به سئو خارجی سایت بپردازیم، این مسئله در رابطه با سئو سایت فروشگاهی نیز صدق میکند، در ادامه نحوه سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی را به صورت کامل می آموزیم.
چرا آموزش سئو برای سایت فروشگاهی مهم است؟
قبل از هر چیزی لازم است به این سوال پاسخ دهیم که چرا بهینه سازی وبسایت های فروشگاهی اهمیت دارد؟ امروزه کمتر کسی را می توان یافت که منکر اهمیت سئو سایت فروشگاهی شود. قطعا شما که در حال مطالعه این مقاله هستید با اهمیت سئو سایت نیز آشنا هستید، اما اگر بخواهیم مستند و با توجه به آمار و ارقام بدست آمده صحبت کنیم می توان موارد زیر را عنوان کرد تا بیشتر به اهمیت سئو سایت فروشگاهی پی ببریم:
- بیش از 44 درصد مردم برای خرید آنلاین از طریق گوگل جستجو می کنند.
- semrush.com اینگونه می گوید که بیش از 35درصد ترافیک وبسایت های تجارت الکترونیک از طریق موتور جستجو جذب می شوند.
- اهمیت دسته بندی و سئو محصولات وبسایت که در نتیجه باعث بالا رفتن میزان فروش می شود.
روش سئوی سایت های فروشگاهی
برای سئو سایت، مهم ترین موضوع، تحقیق کلمات کلیدی سایت فروشگاهی می باشد که باید طبق اصول خاصی انجام شده تا بهترین نتیجه را از آن بگیرید. تحقیق درست کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا مخاطب هدف خود را شناسایی کرده و بر اساس آن، نیاز کاربران را با تولید محتوای هدفمند و درست پوشش دهید.
آموزش تولید محتوای متنی موضوع گسترده و وسیعی است که در مقالات پیشین به صورت کامل به ان پرداختیم. اما به طور کلی، باید بدانید که محتوا تعیین کننده اصلی جایگاه وب سایت تان است و اگر در محتوای تولید شده نیاز کاربران را پاسخ دهید؛ می توانید جزء رتبه های برتر موتور هوشمند گوگل قرار گیرید.
اولویت در سایت های فروشگاهی به ترتیب زیر است:
🟣سئو دسته بندی
سئو دسته بندی به معنای بهینه سازی صفحات دسته بندی وب سایت برای کاربران و موتورهای جستجو است. این امر به منظور افزایش ترافیک ارگانیک به این صفحات و بهبود رتبه بندی آنها در نتایج جستجو انجام می شود. سئو دسته بندی شامل اقدامات متعددی از جمله سئو تکنیکال، سئو داخلی و سئو خارجی می باشد. برخی از مهمترین کارهایی که برای سئو دسته بندی می توان انجام داد به شرح زیر است:
- اسم دسته بندی باید کوتاه، گویا و مرتبط با محتوای آن صفحه باشد.
- از کلمات کلیدی مرتبط در اسم دسته بندی استفاده کنید.
- محتوای صفحه دسته بندی باید اطلاعات مفید و ارزشمندی به کاربران ارائه دهد.
- محتوا را به بخش های مختلف با عنوان های فرعی تقسیم کنید.
- از تصاویر و ویدیوهای مرتبط در محتوای صفحه استفاده کنید.
- از لینک های داخلی برای اتصال صفحات دسته بندی به یکدیگر و صفحات مرتبط استفاده کنید.
- تعداد زیاد دسته بندی ها می تواند ساختار سایت را پیچیده کند.
- از ایجاد دسته بندی های خالی یا کم محتوا خودداری کنید.
- لینک سازی خارجی با کیفیت برای صفحات دسته بندی انجام دهید.
🟣سئو محصول
سئو محصولات به عنوان یکی از مهمترین بخشهای سئو به بهینهسازی صفحات محصول اشاره دارد. صفحات محصولات به عنوان آن دسته از صفحات جداگانه برای هر محصول معرفی میشوند که کاربران میتوانند قبل از انجام خرید، اطلاعات مربوط به محصول را از جمله اندازه، جنس، توضیحات و سایر جزئیات مرتبط را دریافت کنند. صفحات محصولات برای فروشگاههای آنلاین بسیار حائز اهمیت است زیرا به فروش بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتر کمک میکنند. برخی از مهمترین اقدامات در صسئو صفحه محصول به شرح زیر است:
- شناسایی کلمات کلیدی مرتبط با محصول و صفحه محصول با استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی و تحلیل رقبا برای جذب ترافیک.
- رعایت موارد پایهای سئو، استفاده از عنوان صفحه مناسب، توضیحات محصول بهینه شده برای موتورهای جستجو و…
- توضیحات محصول، ایجاد محتوای منحصر به فرد و جذاب برای توضیح محصول که شامل مزایا، ویژگیها، کاربردها و دلایل استفاده از محصول است.
- اضافه کردن تصاویر با کیفیت و متناسب با محتوای محصول به گالری تصاویر.
- بهینهسازی سرعت بارگذاری صفحه محصول برای ارائه تجربه کاربری بهتر و بهبود رتبهبندی در موتورهای جستجو.
🟣سئو مقالات و مطالب بلاگ
سئو دسته بندی سایت فروشگاهی
بخش مهمی که در آموزش سئو سایت فروشگاهی وجود دارد؛ سئو دسته بندی است. باید دسته بندی محصولات به گونه ای باشد که کاربران بتوانند با کمترین کلیک به محصول دلخواه شان دست یایند. اما چرا سئوی دسته بندی در سایت های فروشگاهی اهمیت دارد؟ دسته بندی و محصولات سایت در وبسایت هایی که فروشگاهی هستند از مهمترین موارد و اولیت در سئو هستند، زیرا در یک سایت فروشگاهی هدف فروش کالا و محصولات است، بنابراین فردی که به دسته بندی یک محصول مراجعه می کند نیاز به توضیحات و محتوا دارد تا بتواند برای انتخاب محصول تصمیم گیری کند.
بنابراین توضیحاتی که در صفحات دسته بندی و محصول سایت قرار می دهید از دو جنبه اهیمت دارد:
- به کاربران اطلاعات کاملی در رابطه با محصولات ارائه می کند.
- به گوگل کمک می کنید تا در رابطه با صفحه اطلاعات بدست آورد و بداند اطلاعات صفحه در رابطه با چه چیزی است.
🟪امــا نکته مهم و قابل توجه این است که در انجام فرآیندهای سئو برای دسته بندی وبسایت های فروشگاهی تنها محتوا کافی نیست و مجموعه اقداماتی را لازم است انجام دهید تا در نهایت دسترسی مشتریان به دسته بندی و محصولات شما ساده تر شود و دید جامعی از محصولات خود به مشتری بدهید.
یکی از مهترین مواردی که در دسته بندی های سایت های فروشگاهی باید به آن توجه کنید، کاربر را به آسانی به محصولات برسانید، به این معنا که مسیر رسیدن مشتری به محصول نباید طولانی و تو در تو باشد، زیرا احتمال از دست رفتن مشتری در این حالت وجود دارد. به عنوان مثال، در سایت دیجی کالا، دسته بندی به گونه ای است که تنها با 3 کلیک می توانید محصول مورد نظرتان را ببینید. پس، از ایجاد زیر دسته های زیاد جلوگیری کرده و کوتاه ترین مسیر را برای کاربر ایجاد نمایید.
در یک سایت فروشگاهی دسته بندی را می توانید از بخش محصولات و سپس دسته بندی را انتخاب کنید که نمونه ای از یک سایت وردپرسی و دسترسی به بخش دسته بندی مانند شکل زیر است:
آموزش سئو محصولات
محصولات بخش اصلی یک سایت فروشگاهی است که در بخش آموزش سئو محصولات باید به نکات زیر توجه نمایید:
- عنوان محصولات
- دیسکریپشن محصولات
- تولید محتوا محصولات
- استفاده از اسکیما
- نقشه سایت
- بخش نظرات کاربران
- برد کرامپ
- تصاویر و ویدئو از محصولات
- محصولات ناموجود
✅عنوان محصولات
در آموزش سئو سایت فروشگاهی و یا می توان گفت آموزش سئو فروشگاهی یکی از مهم ترین موضوعات، انتخاب عنوان محصولات است. به این معنا که باید با هوشیاری، عناوینی را برای محصولات خود قرار دهید که نرخ کلیک شما را افزایش دهد. مثلا قرار دادن کلماتی مانند “ارزان” در بخش عنوان محصول، می تواند موجب افزایش نرخ کلیک گردد.
✅دیسکریپشن محصولات
از دیگر مواردی که در سئو محصولات اهمیت دارد؛ نحوه نوشتن دیسکریپشن و استفاده از ایموجی است که موجب جلب نظر کاربران می گردد.
✅تولید محتوا محصولات
یکی از بزرگترین سایت های فروشگاهی موفق، دیجی کالا می باشد که می توان از آن به عنوان الگو در سئوی سایت فروشگاهی استفاده کرد. از مهم ترین دلایل موفقیت این سایت، نحوه تولید محتوا و نقد بررسی محصولات است که موجب شده کاربران با دید بازتری بتوانند محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند. پس برای سئو محصولات، محتوایی مناسب، همراه با نقد و بررسی آن می تواند موجب موفقیت شما در سئو محصولات تان شود.
برای تولید محتوا سایت فروشگاهی نمی توان میزان مشخصی را برای طول محتوا هر محصول مشخص کرد و باید با توجه به رقبا و محصول مورد نظر اطلاعات کافی را به کاربران ارائه داد. به صورت کلی، برای تولید محتوا باید به میزانی تولید کنید که نیاز کاربر بعد از مطالعه مطلب سایت تان رفع شود.
✅استفاده از اسکیما
استفاده از اسکیما در سئو سایت فروشگاهی و صفحاتی از سایت که بریا شما بسیار مهم است می تواند صفحه وبسایت شما را در نتیجه گوگل از دیگر وبسایت ها متمایز کند و در نتیجه کلیک بیشتری دریافت کنید، به این منظور استفاده از اسکیما در سئو سایت های فروشگاه یبسیار اهمیت دارد.
✅ایجاد نقشه سایت
ایجاد نقشه سایت باعث می شود تا ربات های گوگل مسیر راه خود را پیدا نمایند و در صورت هر نوع تغییر و آپدیتی سریعاً آنها را بررسی نمایند.
✅بخش نظرات کاربران
یکی از مهم ترین قسمت ها در سئو فروشگاه اینترنتی، بخش نظرات کاربران است. زیرا افراد دوست دارند قبل از خرید، تجربه سایر افراد را نیز بدانند تا خرید بهتری داشته باشند. به همین دلیل به این بخش اهمیت دهید و افراد را برای گذاشتن نظرات شان تشویق نمایید. همچنین تقویت بخش نظرات در وبسایت فروشگاهی موجب ماندگاری افراد در وبسایت شده زیرا افراد تمایل دارند نظر افراد بیشتری را در مورد محصولی که قصد خرید آن را دارند بدانند. پس تقویت بخش نظرات را در سئو فروشگاهی جدی بگیرید.
✅استفاده از برد کرامب
برد کرامپ یک یاز روش هایی است که می توانید در وبسایت فروشگاهی صفحات و محصولات زیاد را مدیریت کنید، با استفاده از این قابلیت کاربر در هر مرحله می تواند به مراحل قبلی بازگردد و همچنین مسیری که تا آن محصول طی شده است کاملا مشخص است، اطلاعاتی که از این بخش در اختیار کاربر قرار می گیرد به دسترسی راحت تر او کمک می کند.
✅تصاویر و ویدئوهای باکیفیت از محصولات
زمانی که شخصی قصد دارد از فروشگاه های اینترنتی خرید کند قطعا معیارهای خود را برای خرید در نظر دارد اما با این تفاوت که نمی تواند از نزدیک محصول مورد نظر را لمس و سپس خریداری کند؛ بنابراین لازم است برای هر محصول خود تصاویر باکیفیتی تهیه کنید تا کاربر بتواند به صورت دقیق با ویژگی های محصول مورد نظر خود آشنا شود، از این طریق می توانید اعتماد کاربران خود را جلب کرده و به هدف خود یعنی فروش بیشتر نزدیک شوید.
پس برای تولید محتوای تصویری از محصولاتتان به گونه ای رفتار کنید که مشتری به صورت حضوری به فروشگاه شما مراجعه کرده و برای خرید نیاز دارد با دقت محصول را از تمام زوایا بررسی کند، پس برای اینکه بتواند از فروشگاه شما خرید انجام دهد حتما نیاز به تصاویر و ویدئوهای با کیفیت بالا و از زاویه های مختلف می باشد به گونه ای که جنس و تمامی اجزای محصول در تصاویر به خوبی قابل مشاهده باشد.
✅محصولات ناموجود
موضوعی که در سایت های فروشگاهی بسیار به چشم می خورد، موجود نبودن برخی از محصولات است. این موضوع باعث افزایش نرخ پرش سایت می شود. به همین دلیل بهتر است صفحاتی که موجودی ندارند را در صورتی که تا شارژ دوباره محصول، زمان زیادی صرف می شود؛ آنها را ریدایرکت و یا حذف نمایید.
آموزش سئو ووکامرس
افزونه ووکامرس یکی از بهترین افزونه ها برای سایت فروشگاهی است که به کمک آن می توانید محصول مورد نظرتان را تعریف کرده و عنوان، دیسکریپشن، تصاویر و… قرار دهید. مشکلی که معمولاً در سایت های فروشگاهی وجود دارد؛ محصولات تکراری است. به عنوان مثال شما سایتی در زمینه فروش روسری دارید که یک دسته به روسری های ابریشمی اختصاص داده اید که تنها تفاوت شان در رنگ بندی آنها می باشد. برای این منظور می توانید با کنونیکال، از تکراری بودن محصولات جلوگیری نمایید.
اما در سئو ووکامرس، موارد دیگری نیز اهمیت دارد که به صورت مختصر به آنها می پردازیم و بصورت کامل و دقیق تمام مطالب را می توانید در مقاله سئو محصولات ووکامرس مطالعه فرمایید.
4 نکته مهم برای بهینه سازی سایت فروشگاهی
سایت های فروشگاهی از جمله سایت هایی هستند که سئو برای آن ها بسیار حائز اهمیت است و حتما لازم است در زمان های کوتاه آپدیت شوند و موارد خاصی در آن بررسی شود، زیرا این سایت ها به دنبال بالا بردن میزان ترافیک و در نهایت افزایش فروش هستند، بنابراین مهم است دائما رفتار کاربران نسبت به وبسایت بررسی و تغییرات لازم اعمال شود؛ از این رو برخی نکاتی که می تواند ترافیک سایت های فروشگاهی را بالاتر ببرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
سرعت سایت در فروشگاه اینترنتی
در سئو تکنیکال به صورت کامل به اهمیت سرعت سایت پرداختیم و آموختیم که هر کاربر یا شخصی زمانی که بر روی یک صفحه کلیک می کند تنها 3 تا 7 ثانیه برای باز شدن آن صبر می کند و در صورت باز نشدن سایت به سراغ وبسایت دیگری می رود که این مسئله برای سایت شما بسیار نتیجه منفی دارد، زیرا اگر شما بهترین محتوا و تصاویر را تولید کنید اما کاربران نتوانند به سایت شما وارد شوند در نتیجه تمام زحمات شما هدر می رود. بنابراین سرعت در فروشگاه های اینترنتی نیز به همان اندازه اهمیت دارد و در صورتی که سرعت سایت پایین باشد، احتمال از دست دادن مشتریان بسیار زیاد است. پس سرعت وب سایت تان را بررسی کرده و مواردی که موجب کاهش سرعت وب سایت تان می شود را رفع نمایید. برای افزایش سرعت سایت مقاله درج شده را مطالعه کنید.
تجربه کاربری
تجربه کاربری به نحوه پیمایش کاربران و چگونگی چیدمان مطالب سایت گفته می شود. به عنوان مثال ممکن است برای شما پیش آمده باشد که وارد سایتی شده باشید اما منوها و چیدمان سایت برای تان گنگ و نامفهوم باشد. این موضوع به دلیل ضعف در تجربه کاربری اتفاق می افند.
لینک ها
موضوع دیگری که در آموزش سئو فروشگاهی و سئو ووکامرس باید دقت کنید؛ لینک های محصولات است. بررسی کنید که سایت تان دارای لینک شکسته و یا اسپم نباشد.
وبلاگ سایت فروشگاهی (محتوای هاب)
کانتنت هاب مجموعه ای سازمان یافته حول و محور یک موضوع خاص است، که بررسی موضوعات مختلف در مرکز محتوا به کاربران کمک میکند تا پاسخ سوالات و مشکلات را پیدا کنند و جهت رفع آن اقدام کرده و در نهایت بتوانند تصمیمات بهتری بگیرند. محتوای هاب شامل انواع فرمت های محتوا از جمله مقالات، تصاویر، ویدئو، صوت و… در مورد یک موضوع است که در نهایت با استفاده از محتوای هاب و وبلاگ در سایت فروشگاهی می توانید به صورت غیر مستقیم میزان فروش را بالا ببرید.
برای استفاده از هاب کانتنت ابتدا لازم است به صورت کامل با آن آشنا شوید تا تمامی سوال هایتان در رابطه با اینکه محتوای هاب چیست رفع شود.
سئو سایت فروشگاهی با توجه به تمام مواردی که گفته شد اما نیاز به یک دسته بندی کامل و جامعی دارد زیرا فروش در یک فروشگاه مهم ترین مساله ای است که برای آن تلاش می شود، پس به موارد زیر دقت کنید و آن ها را در وبسایت فروشگاهی مدنظر رعایت کنید.
1- یافتن و آموزش سئو کلمات کلیدی سایت فروشگاهی، که برای این بخش می توانید از مقاله های موجود و ویدئوهای آموزش رایگان در وبسایت خانوم سین و همچنین مقاله ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید و کلمات کلیدی در سئو سایت فروشگاهی را بدست آورید.
2- چینش و معماری صفحات وبسایت فروشگاهی در سئو سایت فروشگاهی بسیار موثر است، زیرا یکی از مسائل مهم و موثر در وبسایت فروشگاهی و در بهینه سازی سایت آسان بودن تجربه کاربری می باشد.
3- سئو داخلی نیز در سئو سایت فروشگاهی یکی از موارد بسیار مهم است، که می توانید با استفاده از مقاله سئو داخلی چیست و هم چنین ابزارهای سئو داخلی این مساله را نیز در سئو سایت فروشگاهی خود تقویت کنید.
4- سئو تکنیکال در سایت های فروشگاهی بسیار مهم است. همیشه بر سئو تکنیکال یا سئو فنی تاکید شده است اما در سئو سایت فروشگاهی تاکید بر سئو تکنیکال چندین برابر می باشد، زیرا در وبسایت فروشگاهی تعداد بالایی صفحه وجود دارد که نیاز به سئو فنی را افزایش می دهد.
سئو تصاویر محصولات فروشگاه
در محصولات فروشگاهی یکی از مواردی که بسیار مهم و ارزشمند است تصاویر محصولات است، در مقاله سئوی تصاویر تمام موارد و نکاتی که در برای بهینه کردن تصاویر در وبسایت خود نیاز است تا رعایت کنید توضیح داده شده است.
اما علاوه بر آن توجه کنید که در فروشگاه های اینترنتی همواره به این مساله دقت کنید که مشتری که قرار بوده است کالا یا محصولی را از شما به صورت حضوری خرید کند حالا به صورت اینترنتی در حال خرید است، پس نیاز است تا تصویر تمام زاویه های محصول را از جهات مختلف تماشا کند.
توجه کنید علاوه بر حفظ کیفیت تصویر نیاز است تا از تصاویر کم حجم استفاده کنید و همچنین کلمه کلیدی خود را در متن جایگزین تصویر و عنوان تصویر به کار ببرید.
سئو محلی در فروشگاه اینترنتی
سئوی محلی اغلب برای فروشگاه های کوچک که تنها در استان یا موقعیت خاصی خدمات می دهند کاربرد دارد، بعنوان مثال برای وبسایتی مانند ترب یا دیجی کالا سئو محلی کارایی ندارد اما برای فروشگاهی که تنها در شهر تهران خدمات دارد می تواند کاربردی باشد، با استفاده از ثبت نقشه سایت می توانید در شناخت گوگل از وبسایت خود نقش موثری داشته باشید.
بنابراین می توان این گونه گفت که برخی از کسب و کارها مختص محدوده جغرافیایی و محلی هستند و می توانند با استفاده از سئوی محلی رشد بسیار چشمگیری داشته باشند و مشتریان خود را به مقدار بسیار زیادی افزایش دهند. بعنوان مثال صاحب یک آرایشگاه می تواند با استفاده از سئوی محلی و با ثبت آدرس آن بر روی نقشه گوگل افراد بسیاری را به سمت خود جذب کنید. زیرا هرروزه افراد زیادی در جستجوی بهترین آرایشگاه در اطراف محل زندگی خود هستند.
با استفاده از مقاله الگوریتم کبوتر که بر روی سایت خانوم سین موجود است به راحتی می توانید آدرس خود را بر روی گوگل ثبت کنید و همچنین می توانید مباحث بیشتری در رابطه با سئو محلی را با عنوان سئو محلی چیست در وبسایت خانوم سین مطالعه فرمایید تا بتوانید سئو سایت فروشگاهی خود را به درستی انجام دهید و نتیجه مثبتی را از آن دریافت نمایید.
جمع بندی
در این مقاله به آموزش سئو سایت فروشگاهی و مهم ترین نکات آن پرداختیم. قطعا با اجرای این موارد می توانید اقدام به سئو سایت فروشگاهی نمایید اما اگر نیاز به اطلاعات بیشتر و دقیق تر دارید؛ می توانید آموزش رایگان سئو خانوم سین را ببینید تا با مقدمات و مفاهیم سئو بیشتر آشنا شوید.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
محتوای هاب چیست؟
مشاور سئو چیست؟
کد ga چیست؟
دامنه چیست؟
منشن چیست؟
ریدیزاین سایت چیست؟
24 نظر
دیدگاهتان را ثبت کنید
در سئو فروشگاه اینترنتی وجود بلاگ چقدر مهمه؟
وجود بلاگ و نوشتن مقالات منظم مرتبط با حوزه کاری تون در سئو فروشگاه اینترنتی کمک میکنه شما بتونید از طریق مقاله ورودی هدفمند جذب کنید و این ورودی رو به مشتری تبدیل کنید.
سلام وقت بخیر ممنون بابت آموزش عالیتون
در مورد ایندکس شدن فرمودید سایت مپ رو در فوتر قرار بدیم لطفا راهنمایی میکنید یعنی چی
ممنون
سلام. تشکر💜💐 لینک مقاله یا دسته بندی که ایندکس نشده رو میتونید در بخش فوتر سایت قرار بدید. با این روش ربات گوگل لینک رو بررسی میکنه و اگر محتوا مورد تایید گوگل باشه ایندکس میشه.
سلام من تازه با سایت و پیج شما آشنا شدم و آموزشهاتون بسیار مفید هست ممنونم ، بنده یک سایت شرکتی که احتمالا قراره فروش هم داشته باشه میخوام سئو کنم ، که چند ساله دامین سایت ثبت شده ولی همینطوری گذاشتن مونده و کار خاصی انجام ندادن ، میخواستم لطفا راهنمایی کنید مراحل سئوش به چه شکل هست؟ این سایت cms اختصاصی هست و وردپرس نیست بسیار ممنونم
سلام وقت بخیر. برای درخواست پروژه سئو سایت فروشگاهی به شماره 09054703025 در واتس آپ پیغام بدید. آدرس سایت همراه با کلمات کلیدی مهم سایتتون رو ارسال کنید.
سلام خانم گودرزی عزیز
جسارتا میخواستم بدونم در بخش دسته بندی اون متنی که فرمودید که پایین سایت قرار میگیره باید تو تمام صفحات اون دستهبندی (مثلا دسته بندی دمنوشها ) وجود داشته باشه؟
سلام. توی همون 1 صفحه باشه – صفحه اول دسته بندی کافیه
سلام خانم سین
مطالب آموزنده ای را بیان کردید
سوالی که من دارم این هست که صفحه دسته بندی میخوام خودم طرح بزنم بهتر هست که به صورت لندینگ پیج باشه و یا به صورت Archive
ممنونم
سلام. اگر میخواید خودتون شراحی کنید در لندینگ پیج طراحی بهتر و خلاقانه تری میتونید انجام بدید
ممنون خانم سین ، استفاده کردم.
خواهش میکنم💜
سلام و وقت بخیر، مرسی خیلی از ابهاماتم تو حوزه فروشگاهی حل شد. دمتون گرم که این دانش رو به اشتراک میزارین
خواهش میکنم💚 خوشحالم از آموزش سئو سایت فروشگاهی راضی بودین
سلام
برای محصولاتی که جنس شون یکیه و فقط تنوفع طرح، رنگ و نوع بسته بندی دارند بهتر نیست محصول متغیر تعریف کنیم؟
مثلا سوهان در ظرف فلزی داریم و سوهان در ظرف پلاستیکی. یک محصول به نام سوهان تعریف کنیم با دو متغیر برای ظرف
که فلزی و پلاستیکی است.
اینطوری از شر محتوای تکراری خلاص میشیم.
سلام. برای خرید کلمه سوهان در ظرف فلزی فکر نمیکنم سرچ بشه که بخواید روش زمان و هزینه بذارید.
مورد دوم اینکه با کلمه خرید سوهان کار کنید بهتر نتیجه میگیرید.
ممنونم خانوم سین
خواهش مبکنم 🙂
سلام استاد. متشکریم از آموزشهای مفید و تاثیرگذار شما.
سلام. ممنونم 🙂 خوشحالم آموزش تحقیق کلمه کلیدی براتون مفید بوده
یکی از بهترین وبینار ها بود . چونکه ساده روان و بشدت چکیده و مفید و رایگان . خداوند برکت های بزرگ به زندگیت بده انشااله .
ممنونم بابت پیام پرمهرتون. خشحالم از وبینار راضی هستین 🙂
سپاس بخاطر وبینار خوبتون
خواهش میکنم. خوشحالم ازوبینار راضی بودین